#1 2009-12-28 11:06:55

Terror

http://img207.imageshack.us/img207/6153/14026242.png

Skąd: Here :>
Zarejestrowany: 2009-11-25
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Update!

Witam


Przygotowałem parę rzeczy do update.A mianowicie:14 potworów.2 przedmioty.3 czary. A mianowicie:

Nazwa: Hardcore
HP: 100000000
Ile daje expa: 5
Ataki: exevo exori,exevo gran mas flam,exevo gran mas frigo,exevo gran mas tera
Loot: focus armor - czesto,Warlord sword - zadko,demon helmet - bardzo zadko,100-200 cc,golden helmet - prawie nigdy,rainbow shield - czesto,scrab coin 1-50,Panda Teddy - zawsze,
Odgłosy: Jestem Hardcorem!, Mam na to certyfikaty cztery!,Robie w Hollywoodzie!
Wygląd: Citron , bez addonow na bialo caly
Dodatkowe info: szybko biega,

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="hardcore" nameDescription="hardcore" race="blood" experience="5" speed="340" manacost="0">
    <health now="100000000" max="100000000"/>
    <look type="12" head="2" body="35" legs="57" feet="91" corpse="6068"/>
    <targetchange interval="5000" chance="15"/>
    <strategy attack="100" defense="0"/>
    <flags>
        <flag summonable="0"/>
        <flag attackable="1"/>
        <flag hostile="1"/>
        <flag illusionable="0"/>
        <flag convinceable="0"/>
        <flag pushable="0"/>
        <flag canpushitems="1"/>
        <flag canpushcreatures="1"/>
        <flag targetdistance="1"/>
        <flag staticattack="85"/>
        <flag runonhealth="0"/>
    </flags>
    <attacks>
        <attack name="melee" interval="2000" min="0" max="-816"/>
<attack name="ice" interval="2000" chance="14" radius="7" target="0" min="-16000" max="-35000">
            <attribute key="shootEffect" value="ice"/>
            <attribute key="areaEffect" value="icetornado"/>
        </attack>
        <attack name="fire" interval="2000" chance="14" radius="7" target="0" min="-16000" max="-35000">
            <attribute key="shootEffect" value="fire"/>
            <attribute key="areaEffect" value="firearea"/>
        </attack>
<attack name="earth" interval="2000" chance="14" radius="7" target="0" min="-16000" max="-35000">
            <attribute key="shootEffect" value="earth"/>
            <attribute key="areaEffect" value="smallplants"/>
        </attack>
    </attacks>
    <defenses armor="45" defense="55">
        </defense>
    </defenses>
    <elements>
        <element deathPercent="0"/>
        <element holyPercent="0"/>
        <element icePercent="0"/>
        <element energyPercent="0"/>
        <element earthPercent="0"/>
        <element firePercent="0"/>
    </elements>
    <immunities>
        <immunity death="1"/>
        <immunity paralyze="1"/>
        <immunity invisible="1"/>
    </immunities>
    <voices interval="5000" chance="10">
        <voice sentence="Jestem Hardcorem!" yell="1"/>
        <voice sentence="Mam na to certyfikaty cztery!"/>
        <voice sentence="Robie w Hollywoodzie!"/>
    </voices>
    <loot>
    <item id="5080" chance="100000"/>
    <item id="2159" countmax="50" chance="30000"/>
    <item id="2160" countmax="100" chance="80000"/>
    <item id="2160" countmax="100" chance="60000"/>
<item id="8871" chance="40000"/>
<item id="2493" chance="500"/>
    <item id="2003" chance="100000">
    <inside>
    <item id="8905" chance="10000"/>
    <item id="2471" chance="100"/>
<item id="2408" chance="1000"/>
    </inside>
        </item>
    </loot>
</monster>

____________________________________________________________________________

Nazwa: Terror
Exp:300000000
HP: 10000000
Loot: Demon Armor ( zadko ) Earthborn Titan Armor ( bardzo zadko ) Master Archer's Armor ( prawie nigdy ) 100-200 cc
Wyglad: Zapomniałem jak ustawiłem xD
Uzywa czaru: exevo exori,
Leczy sie bardzo wolno,
Szybko biega
Wali po : 500000 z boom, i z exevo exori - 100000 , oraz normalnie z reki 10000 - 100000


Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Terror" nameDescription="Terror" race="fire" experience="300000000" speed="900" manacost="0">
  <health now="10000000" max="10000000"/>
  <look type="12" head="79" body="79" legs="79" feet="79" corpse="6068"/>
  <targetchange interval="10000" chance="5"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag staticattack="85"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
<attacks>
    <attack name="melee" interval="2000" skill="220" attack="10000"/>
    <attack name="fire" interval="1000" chance="13" range="7" radius="8" target="1" min="0" max="-10200">
        <attribute key="shootEffect" value="fire"/>
        <attribute key="areaEffect" value="firearea"/>
    </attack>
    <attack name="love" interval="3000" chance="18" radius="8" target="0" min="-470000" max="-500000">
        <attribute key="areaEffect" value="rednote"/>
    </attack>
    <attack name="exevo exori" interval="3000" chance="18" radius="8" target="0" min="-100000" max="-100000">
        <attribute key="areaEffect" value="rednote"/>
    </attack>
</attacks>
<defenses armor="70" defense="70">
  </defenses>
    <elements>
        <element physicalPercent="20"/>
        <element icePercent="-20"/>
        <element deathPercent="35"/>
    </elements>
  <immunities>
    <immunity energy="1"/>
    <immunity fire="1"/>
    <immunity poison="1"/>
    <immunity lifedrain="1"/>
    <immunity paralyze="1"/>
    <immunity invisible="1"/>
  </immunities>
  <summons maxSummons="6">
    <summon name="demon" interval="2500" chance="25"/>
  </summons>
  <voices interval="5000" chance="10">
    <voice sentence="Priv ignoruje!" yell="1"/>
    <voice sentence="Nie dam free items!"/>
    <voice sentence="Witam w piekle !"/>
    <voice sentence="I am Terror.GM Terror!" yell="1"/>
  </voices>
    <loot>
        <item id="2160" chance="1000" countmax="100" /> -- crystal coin
        <item id="2160" chance="1000" countmax="100" /> -- crystal coin
        <item id="1987" chance="100000" > -- bag
            <inside>
                <item id="2494" chance="1000" /> -- demon armor
                <item id="8882" chance="500" /> -- earthborn titan armor
                <item if="8888" chance="100" /> -- master archer's armor
            </inside>
        </item>
    </loot>
</monster>

Do monster.xml.


Kod:

<monster name="Terror" file="Terror.xml"/>

____________________________________________________________________________



Teraz czary

Nazwa:Assasin Bomb
Skrypt:

w spells.xml


Kod:

<instant name="Assasin Bomb" words="assasin bomb" lvl="30000" mana="10000" prem="1" exhaustion="1000" selftarget="1" needlearn="0" 

script="nowe/assasin.lua">
        <vocation name="Paladin" />
        <vocation name="Royal Paladin" />
    </instant>

w assasin.lua


Kod:

local acombat1 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 61)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -10000, -0.5, -15000)
arr1 = {
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 1},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 2, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 1},
{1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0, 1},
{1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
setCombatArea(acombat1, area1)
function onTargetTile(cid, pos)
    doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")
local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)

____________________________________________________________________________

Nazwa: Ghost Return
Skrypt:


w sells.xml


Kod:

<instant name="Ghost return" words="ghost return" lvl="30000" mana="10000" prem="1" exhaustion="1000" selftarget="1" needlearn="0" 

script="nowe/ghost.lua">
        <vocation name="Sorcerer" />
        <vocation name="Druid" />
        <vocation name="Master Sorcerer" />
        <vocation name="Royal Paladin" />
    </instant>

w ghost.lua


Kod:

local acombat1 = createCombatObject()
local acombat2 = createCombatObject()
local acombat3 = createCombatObject()
local acombat4 = createCombatObject()
local acombat5 = createCombatObject()
local acombat6 = createCombatObject()
local acombat7 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -150000, -0.4, -20000)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -13000, -0.4, 15000)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -11000, -0.4, -13000)
local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -10000, -0.4, -11000)
local combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -7000, -0.4, -10000)
local combat6 = createCombatObject()
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat6, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -5000, -0.4, -7000)
local combat7 = createCombatObject()
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_EFFECT, 65)
setCombatFormula(combat7, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.3, -1000, -0.4, -5000)
arr7 = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
arr6 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
arr5 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
arr4 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 2, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 2, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 2, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
local area5 = createCombatArea(arr5)
local area6 = createCombatArea(arr6)
local area7 = createCombatArea(arr7)
setCombatArea(acombat1, area1)
setCombatArea(acombat2, area2)
setCombatArea(acombat3, area3)
setCombatArea(acombat4, area4)
setCombatArea(acombat5, area5)
setCombatArea(acombat6, area6)
setCombatArea(acombat7, area7)
function onTargetTile(cid, pos)
    doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile2(cid, pos)
    doCombat(cid,combat2,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile3(cid, pos)
    doCombat(cid,combat3,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile4(cid, pos)
    doCombat(cid,combat4,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile5(cid, pos)
    doCombat(cid,combat5,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile6(cid, pos)
    doCombat(cid,combat6,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile7(cid, pos)
    doCombat(cid,combat7,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")
setCombatCallback(acombat2, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile2")
setCombatCallback(acombat3, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile3")
setCombatCallback(acombat4, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile4")
setCombatCallback(acombat5, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile5")
setCombatCallback(acombat6, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile6")
setCombatCallback(acombat7, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile7")
local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell4(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat4, parameters.var)
end
local function onCastSpell5(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat5, parameters.var)
end
local function onCastSpell6(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat6, parameters.var)
end
local function onCastSpell7(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat7, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
addEvent(onCastSpell1, 100, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 500, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 1000, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 1500, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 2000, parameters)
addEvent(onCastSpell6, 2500, parameters)
addEvent(onCastSpell7, 3000, parameters)

____________________________________________________________________________

Nazwa:Dice Attack
Skrypt:

w spells.xml


Kod:

<instant name="Dice attack" words="dice attack" lvl="8" mana="10000" prem="1" exhaustion="1000" selftarget="1" needlearn="0" script="nowe/dice.lua">
        <vocation name="Knight" />
        <vocation name="Elite Knight" />

</instant>

dice.lua


Kod:

local acombat1 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 26)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -10000, -0.5, -25000)
arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
setCombatArea(acombat1, area1)
function onTargetTile(cid, pos)
    doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")
local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)

__________________________________________________________



skoro jest Terror to niech bedzie Elemental i Black

Nazwa: Black
HP: 10000000000
Ile daje expa: 666
Ataki: fizyczne : tak zeby walil z 200 do 300 tysiecy.
Loot: 100-200 cc ( zawsze powyzej 100 niech leci ) , Demon Armor ( czesto ) blue robe ( czasem )
Odgłosy: "Jestem Black GoD Black"
Wygląd: Morgaroth
Dodatkowe info: niech szybko biega.

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Disaster" nameDescription="disaster" race="fire" experience="666" speed="900" manacost="0">
  <health now="10000000000" max="10000000000"/>
  <look type="12" head="0" body="94" legs="79" feet="79" corpse="6068"/>
  <targetchange interval="10000" chance="20"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag staticattack="98"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="melee" interval="2000" min="-200000" max="-300000"/>
  </attacks>
  <defenses armor="455" defense="565">
  </defenses>
  <elements>
    <element firePercent="0"/>
    <element earthPercent="0"/>
    <element energyPercent="0"/>
    <element deathPercent="0"/>
    <element physicalPercent="0"/>
    <element icePercent="0"/>
  </elements>
  <immunities>
    <immunity paralyze="1"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <voices interval="5000" chance="30">
    <voice sentence="Jestem Black GoD Black" yell="1"/>
  </voices>
  <loot>
    <item id="2160" chance="80000" countmax="100"/>
    <item id="2160" chance="80000" countmax="100"/>
    <item id="2494" chance="30000" countmax="5"/>
    <item id="2656" chance="9429"/>
  </loot>
</monster>

____________________________



Nazwa: Elemental
HP: 1000000
Ile daje expa: 5000000
Ataki: fizyczne : 200 - 400 tysiecy
Loot: 100-200 cc ( zawsze powyzej 100 niech leci ) , Demon Armor ( czesto ) blue robe ( czasem )
Odgłosy: -
Wygląd: Gab cos tam dalej nie znam calej nazwy.
Dodatkowe info: brak

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Elemental" nameDescription="elemental" race="fire" experience="666" speed="900" manacost="0">
  <health now="10000000000" max="10000000000"/>
  <look type="12" head="0" body="94" legs="79" feet="79" corpse="6068"/>
  <targetchange interval="10000" chance="20"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag staticattack="98"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="melee" interval="2000" min="-200000" max="-300000"/>
  </attacks>
  <defenses armor="455" defense="565">
  </defenses>
  <elements>
    <element firePercent="0"/>
    <element earthPercent="0"/>
    <element energyPercent="0"/>
    <element deathPercent="0"/>
    <element physicalPercent="0"/>
    <element icePercent="0"/>
  </elements>
  <immunities>
    <immunity paralyze="1"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <voices interval="5000" chance="30">
    <voice sentence="Black Elemental Najlepszy OTS w sieci" yell="1"/>
  </voices>
  <loot>
    <item id="2160" chance="80000" countmax="100"/>
    <item id="2160" chance="80000" countmax="100"/>
    <item id="2494" chance="30000" countmax="5"/>
    <item id="2656" chance="9429"/>
  </loot>
</monster>

________________________________________________________________________________

Item:buty
Nazwa: Elemental Boots
Wygląd: firewarkles boots takie ogniste buty
Ile Obrony: 200
Ile ataku: 0
Co dodaje: 500+ szybkości.
Dla jakiej profyla Kazdej.
Skrypt:

Kod:

<item id="9933" article="a" name="elemental boots">
        <attribute key="weight" value="700"/>
        <attribute key="armor" value="200"/>
        <attribute key="speed" value="500"/>
        <attribute key="showattributes" value="1"/>
        <attribute key="slotType" value="feet"/>
    </item>

________________________________________________________________________________

Nazwa:papucie Terrora
Ile defa?: 500
Atak:0
Item:Buty
Skrypt:

Kod:

<item id="2644" article="a" name="papucie terrora">
       <attribute key="weight" value="950"/>
       <attribute key="armor" value="500"/>
       <attribute key="speed" value="500"/>
       <attribute key="showattributes" value="1"/>
       <attribute key="slotType" value="feet"/>
   </item>

________________________________________________________________________________

Nazwa: Maciek Z Klanu
HP: 10000000000
Ile daje expa: 100000
Ataki: fizyczne : niech wali okolo 1 mln ( co 5 atakow ) a normnalnie to 200-300 tysiecy
Loot: Master Archer's Armor (zawsze) Bast Skirt (zadko) 100-500 cc ,Scarab coin 1-40
Odgłosy: "Co sie stao?!"
Wygląd: hero
Dodatkowe info: szybko biega i niech przywoluje potwory Boss.

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Maciek Z Klanu" nameDescription="a maciek z klanu" race="blood" experience="100000" speed="1080" manacost="0">
    <health now="10000000000" max="10000000000"/>
    <look type="73" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="3058"/>
    <targetchange interval="2000" chance="5"/>
    <strategy attack="80" defense="10"/>
    <flags>
        <flag summonable="0"/>
        <flag attackable="1"/>
        <flag hostile="1"/>
        <flag illusionable="0"/>
        <flag convinceable="0"/>
        <flag pushable="0"/>
        <flag canpushitems="1"/>
        <flag canpushcreatures="1"/>
        <flag targetdistance="1"/>
        <flag runonhealth="0"/>
    </flags>
    <attacks>
        <attack name="melee" interval="300" skill="10000" attack="1000000"/>
        <attack name="melee" interval="2000" skill="120" attack="250"/>
        </attack>
    </attacks>
    <defenses armor="35" defense="50">
    </defenses>
    <immunities>
        <immunity physical="0"/>
        <immunity energy="0"/>
        <immunity fire="1"/>
        <immunity poison="0"/>
        <immunity lifedrain="0"/>
        <immunity paralyze="1"/>
        <immunity outfit="1"/>
        <immunity drunk="1"/>
        <immunity invisible="1"/>
    </immunities>
    <summons maxSummons="5">
        <summon name="Demon" interval="2000" chance="9" max="2"/>
        <summon name="Orshabaal" interval="2000" chance="9" max="1"/>
        <summon name="hydra" interval="2000" chance="9" max="2"/>
    </summons>
    <voices interval="5000" chance="10">
        <voice sentence="Co sie stao?!"/>
    </voices>
    <loot capacity="800">
        <item id="2160" countmax="500" chance="27000"/>
        <item id="2159" countmax="40" chance="13000"/>
        <item id="8888" countmax="1" chance="999999"/>
        <item id="3983" countmax="1" chance="850"/>
    </loot>
</monster>

________________________________________________________________________________

Nazwa: NooB
HP: 100000000000000000
Ile daje expa: 1
Ataki: z mele 1-2
Loot: nic
Speed: 1000
Odgłosy: "Fri Itanz PLS!"
Wygląd: hunter
Dodatkowe info: Brak.

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> 
<monster name="NooB" nameDescription="a noob" race="blood" experience="1" speed="2000" manacost="0"> 
  <health now="100000000000000000" max="100000000000000000"/> 
  <look type="129" head="95" body="116" legs="121" feet="115" corpse="6080"/> 
  <targetchange interval="5000" chance="8"/> 
  <strategy attack="100" defense="0"/> 
   <flags> 
    <flag summonable="0"/> 
    <flag attackable="1"/> 
    <flag hostile="1"/> 
    <flag illusionable="1"/> 
    <flag convinceable="1"/> 
    <flag pushable="0"/> 
    <flag canpushitems="1"/> 
    <flag canpushcreatures="0"/> 
    <flag targetdistance="4"/> 
    <flag staticattack="90"/> 
    <flag runonhealth="0"/> 
  </flags> 
  <attacks> 
    <attack name="melee" interval="2000" min="-1" max="-2"/> 
    </attack> 
  </attacks> 
  <defenses armor="8" defense="10"/> 
  <immunities> 
    <immunity physical="0"/> 
    <immunity energy="0"/> 
    <immunity fire="0"/> 
    <immunity poison="0"/> 
    <immunity lifedrain="0"/> 
    <immunity paralyze="0"/> 
    <immunity outfit="0"/> 
    <immunity drunk="0"/> 
    <immunity invisible="0"/> 
  </immunities> 
  <voices interval="5000" chance="10"> 
    <voice sentence="Fri Itanz PLS!"/> 
  </voices> 
  <loot> 
    </item> 
  </loot> 
</monster>

________________________________________________________________________________

Nazwa: Ivar
HP: 1000000
Ile daje expa: Zmoderujcie sami tak aby mozna bylo na nim expic.
Ataki: z reki: 500000 - 600000,z exevo gran mas flam po 1000000
Loot: 100-800 cc w bagu,demon helmet ( 30 % ),crown armor ( 50 % ),crown helmet ( 50 % ),crown legs ( 50 % ),crown shield ( 50 % ),
Speed: 500
Odgłosy: "Ja Chce Walczyc!" " Dalej Wikingowie!" "Ruszajmy Na Wojne!"
Wygląd: dwarf guard
Dodatkowe info: niech przywoluje do 5 dwarf guard,5 dwarf solider,10 dwarf

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> 
<monster name="Ivar" nameDescription="a dwarf guard" race="blood" experience="zmoderujcie sami tak aby mozna bylo na nim expic!" speed="500" manacost="0"> 
  <health now="1000000" max="1000000"/> 
  <look type="70" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="6013"/> 
  <targetchange interval="5000" chance="8"/> 
  <strategy attack="100" defense="0"/> 
  <flags> 
    <flag summonable="0"/> 
    <flag attackable="1"/> 
    <flag hostile="1"/> 
    <flag illusionable="1"/> 
    <flag convinceable="1"/> 
    <flag pushable="0"/> 
    <flag canpushitems="1"/> 
    <flag canpushcreatures="1"/> 
    <flag targetdistance="1"/> 
    <flag staticattack="90"/> 
    <flag runonhealth="0"/> 
  </flags> 
  <attacks> 
    <attack name="melee" interval="2000" min="-500000" max="-600000"/> 
    <attack name="exevo gran mas flam" interval="3000" chance="20" range="7" radius="7" target="1" min="-1000000" max="-1000000"> 
      <attribute key="shootEffect" value="fire"/> 
      <attribute key="areaEffect" value="firearea"/> 
    </attack> 
  <defenses armor="15" defense="22"/> 
  <immunities> 
    <immunity physical="0"/> 
    <immunity energy="0"/> 
    <immunity fire="0"/> 
    <immunity poison="0"/> 
    <immunity lifedrain="0"/> 
    <immunity paralyze="0"/> 
    <immunity outfit="1"/> 
    <immunity drunk="0"/> 
    <immunity invisible="1"/> 
  </immunities> 
  <summons maxSummons="20"> 
    <summon name="dwarf guard" interval="1300" chance="10" max="5"/> 
    <summon name="dwarf soldier" interval="2700" chance="10" max="5"/> 
    <summon name="dwarf" interval="3500" chance="10" max="10"/> 
  </summons> 
  <voices interval="5000" chance="10"> 
    <voice sentence="Ja Chce Walczyc!"/> 
    <voice sentence="Dalej Wikingowie!"/> 
    <voice sentence="Ruszajmy Na Wojne!"/> 
  </voices> 
  <loot> 
     <item id="2160" chance="7630" countmax="800" /> 
     <item id="1987" chance="100000"> 
      <inside> 
        <item id="2493" chance="540"/> 
        <item id="2487" chance="1300"/> 
        <item id="2488" chance="1450"/> 
        <item id="2491" chance="2100"/> 
        <item id="2169" chance="2510"/> 
      </inside> 
    </item> 
  </loot> 
</monster>

A oto kolejny pomysl!

Najazd co 5 godzin z nowymi Orcami

Orki:


Nazwa: Orc Kamikadze
HP: 1000000
Ile daje expa: 500000
Ataki: 1 hit wali okolo 500000,pozniej z reki 100000-300000
Loot: Hallowen Axe ( Zawsze ) ,plate armor ( Zawsze ),plate legs ( zawsze ),
Speed: 1000
Odgłosy: "Kamikadze!" " Lece bo chce!" "To twoja ostatnia Walka!" "Mwahahaha"
Wygląd: Orc Berserker
Dodatkowe info: nic
Skrypt:

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Orc Kamikadze" nameDescription="a orc kamikadze" race="blood" experience="500000" speed="1000" manacost="590">
  <health now="1000000" max="1000000"/>
  <look type="8" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="5980"/>
  <targetchange interval="5000" chance="8"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="1"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="1"/>
    <flag convinceable="1"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag staticattack="90"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="melee" interval="100" min="-100000" max="500000"/>
    <attack name="melee" interval="2000" min="-100000" max="-300000"/>
  </attacks>
  <defenses armor="15" defense="12">
    <defense name="speed" interval="1000" chance="15" speedchange="290" duration="6000">
      <attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
    </defense>
  </defenses>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="0"/>
    <immunity fire="0"/>
    <immunity poison="1"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity outfit="0"/>
    <immunity drunk="0"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <voices interval="5000" chance="10">
    <voice sentence="Kamikadze!" yell="1"/>
    <voice sentence="Lece bo chce!" yell="1"/>
    <voice sentence="To twoja ostatnia Walka!" yell="1"/>
    <voice sentence="Mwahahaha" yell="1"/>
  </voices>
  <loot>
        <item id="2463" chance="100000"/>
        <item id="2647" chance="100000"/>
    </item>
  </loot>
</monster>

_________________________________________________________________________________

Nazwa: Low Orc
HP: 100000
Ile daje expa: 30000
Ataki: z reki 10000-100000
Loot: w zielonym bp - 1000-2000 gp
Speed: 100
Odgłosy: "Dopiero zaczynam ale będę najlepszy!" "Uwazam ze niezle mi idzie!"
Wygląd: Orc normalny
Typ silnika: xml
Dodatkowe info: brak


Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Orc" nameDescription="a orc" race="blood" experience="30000" speed="420" manacost="0">
<health now="100000" max="100000"/>
<look type="5" corpse="5966"/>
<targetchange interval="2000" chance="0"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
 <flag summonable="0"/>
 <flag attackable="1"/>
 <flag hostile="1"/>
 <flag illusionable="0"/>
 <flag convinceable="0"/>
 <flag pushable="1"/>
 <flag canpushitems="1"/>
 <flag canpushcreatures="1"/>
 <flag targetdistance="1"/>
 <flag staticattack="90"/>
 <flag runonhealth="15"/>
</flags>
<attacks>
 <attack name="melee" interval="2000" min="-10000" max="-100000"/>
</attacks>
<defenses armor="34" defense="98"/>
<voices interval="5000" chance="10">
 <voice sentence="Dopiero zaczynam ale będę najlepszy!"/>
 <voice sentence="Uwazam ze niezle mi idzie!"/>
 <voice sentence="Prek tars, dekklep zurk."/>
</voices>
<loot>
 <item id="1998" chance="100000"><!-- bag -->
  <inside>
   <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>
  <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>           
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>              
 <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                  
 <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                       
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                           
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                               
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                   
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                       
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                          
 <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                              
 <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                                  
 <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                                      
 <item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                                           
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                                               
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                                                   
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>                                                                       
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>
<item id="2148" countmax="100" chance="80000"/>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>

_________________________________________________________________________________

Nazwa: Orc SuperMan
HP: 10000000
Ile daje expa: 500000
Ataki: z eanched spear 100000-1000000
Loot: eanched spear 50-100,blue robe (zawsze) 5-100 cc,
Speed: 250
Odgłosy: "Head Shoot!" "Strzelam z dista!" "Mam skill numer sto!"
Wygląd: Orc Spearman
Typ silnika: xml
Dodatkowe info: niech nie dochodzi tylko bije z daleka.


Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Orc SuperMan" nameDescription="a orc superman" race="blood" experience="500000" speed="720" manacost="0">
<health now="10000000" max="10000000"/>
<look type="50" corpse="5996"/>
<targetchange interval="5000" chance="8"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
 <flag summonable="0"/>
 <flag attackable="1"/>
 <flag hostile="1"/>
 <flag illusionable="0"/>
 <flag convinceable="0"/>
 <flag pushable="1"/>
 <flag canpushitems="1"/>
 <flag canpushcreatures="1"/>
 <flag targetdistance="5"/>
 <flag staticattack="90"/>
 <flag runonhealth="10"/>
</flags>
<attacks>
 <attack name="physical" interval="1000" chance="67" range="7" min="-100000" max="-10000000">
  <attribute key="shootEffect" value="spear"/>
 </attack>
</attacks>
<defenses armor="76" defense="312"/>
<voices interval="5000" chance="10">
 <voice sentence="Head Shoot!"/>
 <voice sentence="Strzelam z dista!"/>
 <voice sentence="Mam skill numer sto!"/>
</voices>
<loot>
 <item id="7367" countmax="50" chance="30000"/>
 <item id="7367" countmax="50" chance="40000"/>
 <item id="2656" chance="100000"/>
 <item id="1987" chance="100000"><!-- bag -->
  <inside>
   <item id="2160" countmax="50" chance="50000"/>
   <item id="2160" countmax="50" chance="56666"/>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>

_________________________________________________________________________________

Nazwa: Orc Bloker
HP: 200000000
Ile daje expa: 100000
Ataki: z reki od 10000-50000
Loot: Leopard Armor ( prawie nigdy ) , Leather Legs ( zawsze ) , 50-100 cc
Speed: 300
Odgłosy: "Mwahaha Nie przejdziesz!" "Ale mam hp masz fart ze sie nie lecze"
Wygląd: Orc Warrior
Typ silnika: xml
Dodatkowe info: niech goni za graczem az do smierci.

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Orc Bloker" nameDescription="a orc bloker" race="blood" experience="100000" speed="820" manacost="0">
<health now="200000000" max="200000000"/>
<look type="7" corpse="5979"/>
<targetchange interval="2000" chance="0"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
 <flag summonable="0"/>
 <flag attackable="1"/>
 <flag hostile="1"/>
 <flag illusionable="0"/>
 <flag convinceable="0"/>
 <flag pushable="1"/>
 <flag canpushitems="1"/>
 <flag canpushcreatures="1"/>
 <flag targetdistance="1"/>
 <flag staticattack="90"/>
 <flag runonhealth="10"/>
</flags>
<attacks>
 <attack name="melee" interval="2000" min="-10000" max="-50000"/>
</attacks>
<defenses armor="58" defense="314"/>
<voices interval="5000" chance="10">
 <voice sentence="Mwahaha Nie przejdziesz!"/>
 <voice sentence="Ale mam hp masz fart ze sie nie lecze"/>
</voices>
<loot>
 <item id="3968" chance="50"/>
 <item id="2649" chance="100000"/>
 <item id="1987" chance="100000"><!-- bag -->
  <inside>
   <item id="2160" countmax="50" chance="56666"/>
<item id="2160" countmax="50" chance="56666"/>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>

_________________________________________________________________________________

Nazwa: Orc Speed
HP: 5000000
Ile daje expa: 5
Ataki: z bliska z reki niech bije 100000-300000,i z czaru exori 100000-500000
Loot: niech leci tylko dragon lance ( zawsze )
Speed: 500
Odgłosy: "Alez ja zasuwam!" "Jestem juz blisko!" "Patrz zawsze za siebie"
Wygląd: Orc Rider
Typ silnika: xml
Dodatkowe info: brak

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Orc Speed" nameDescription="a orc speed" race="blood" experience="5" speed="1220" manacost="0">
<health now="5000000" max="5000000"/>
<look type="4" corpse="6010"/>
<targetchange interval="5000" chance="8"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
 <flag summonable="0"/>
 <flag attackable="1"/>
 <flag hostile="1"/>
 <flag illusionable="0"/>
 <flag convinceable="1"/>
 <flag pushable="0"/>
 <flag canpushitems="1"/>
 <flag canpushcreatures="1"/>
 <flag targetdistance="1"/>
 <flag staticattack="90"/>
 <flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
 <attack name="melee" interval="2000" min="-100000" max="-300000"/>
 <attack name="melee" interval="3000" chance="35" range="7" radius="3" target="0" min="-100000" max="-500000">
  <attribute key="areaEffect" value="blackspark"/>
 </attack>
</attacks>
<defenses armor="9" defense="20">
 <defense name="speed" interval="1000" chance="7" speedchange="900" duration="6000">
  <attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
 </defense>
</defenses>
<voices interval="5000" chance="10">
 <voice sentence="Alez ja zasuwam"/>
 <voice sentence="Jestem juz blisko!"/>
 <voice sentence="Patrz zawsze za siebie"/>
</voices>
<loot>
 <item id="2414" countmax="20" chance="100000"/>
 <item id="1987" chance="1"><!-- bag -->
  <inside>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>

_________________________________________________________________________________

Nazwa: Mag Orcow
HP: 5000000
Ile daje expa: 5
Ataki: bije z trucizny od 100000 do 2000000,po 5 udezeniach zatruwa gracza ktorego atakuje bijac go co 1 sec ( nawet gdy padnie ) 2000 trucizna.
Loot: Wand of Decay ( zawsze ) , 10-30 cc
Speed: 100
Odgłosy: "Skiluje Madzik Lewel" "Gin smieciu!"
Wygląd: Orc Shaman
Typ silnika: xml
Dodatkowe info: niech bije z daleka a nie dochodzi.

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Mag Orcow" nameDescription="a mag orcow" race="blood" experience="5" speed="420" manacost="0">
<health now="5000000" max="5000000"/>
<look type="6" corpse="5978"/>
<targetchange interval="5000" chance="8"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
 <flag summonable="0"/>
 <flag attackable="1"/>
 <flag hostile="1"/>
 <flag illusionable="1"/>
 <flag convinceable="0"/>
 <flag pushable="0"/>
 <flag canpushitems="0"/>
 <flag canpushcreatures="0"/>
 <flag targetdistance="4"/>
 <flag staticattack="90"/>
 <flag runonhealth="15"/>
</flags>
<attacks>
 <attack name="earth" interval="1000" chance="23" range="7" min="-100" max="-200" poison="400">
  <attribute key="shootEffect" value="poison"/>
  <attribute key="areaEffect" value="eartharea"/>
 </attack>
</attacks>
<defenses armor="38" defense="510">
</defenses>
<voices interval="5000" chance="10">
 <voice sentence="Skiluje Madzik Lewel!"/>
 <voice sentence="Gin smieciu!"/>
</voices>
<loot>
 <item id="2160" countmax="30" chance="60000"/>
 <item id="1987" chance="100000">
  <inside>
   <item id="2188" chance="100000"/>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>
   <item id="2188" chance="100000"/>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>

_________________________________________________________________________________

Nazwa: Krol Orcow
HP: 1000000000
Ile daje expa: 100000
Ataki: bije z bliska z reki od 500000 - 2000000
Loot: magic plate armor ( Zawsze ) , golden legs ( Zawsze ) , Soft boots ( czaszem ) , 1-100 cc
Speed: 500
Odgłosy: "Dalej Orcowie Atakujmy!" "Ruszac sie!" "Raz Dwa Trzy Dzisiaj padasz TY!"
Wygląd: Orc Warlord
Typ silnika: xml
Dodatkowe info: bije tylko z bliska, znika

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Krol Orcow" nameDescription="a krol orcow" race="blood" experience="100000" speed="1220" manacost="0">
<health now="1000000000" max="1000000000"/>
<look type="2" corpse="6008"/>
<targetchange interval="5000" chance="8"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
 <flag summonable="0"/>
 <flag attackable="1"/>
 <flag hostile="1"/>
 <flag illusionable="0"/>
 <flag convinceable="0"/>
 <flag pushable="0"/>
 <flag canpushitems="1"/>
 <flag canpushcreatures="1"/>
 <flag targetdistance="1"/>
 <flag staticattack="90"/>
 <flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
 <attack name="melee" interval="2000" min="-500000" max="-2000000"/>
</attacks>
<defenses armor="22" defense="35">
 <defense name="invisible" interval="1000" chance="4" duration="2000">
  <attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
 </defense>
</defenses>
<elements>
 <element firePercent="80"/>
 <element energyPercent="40"/>
 <element holyPercent="20"/>
 <element earthPercent="-10"/>
 <element deathPercent="-5"/>
</elements>
<immunities>
 <immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="10">
 <voice sentence="Dalej Orcowie Atakujmy!"/>
 <voice sentence="Ruszac sie!"/>
 <voice sentence="Raz Dwa Trzy Dzisiaj padasz TY!"/>
</voices>
<loot>
 <item id="2472" chance="100000"/>
 <item id="2470" chance="100000"/>
 <item id="1988" chance="100000"><!-- backpack -->
  <inside>
   <item id="6132" chance="33333"/>
   <item id="2160" countmax="100" chance="51333"/>
  </inside>
 </item>
</loot>
</monster>

___________________________________________________________


A co do najazdu/rajdu
To tez zrobilem =]
Wiec:

Wchodzimy w OTS/data/raids i tworzysz plik "raid1.xml" do srodka wkleiamy

Kod:

<raid>
<announce delay="0" type="19" message="UWAG! Orki atakuja miasto!" />
<areaspawn delay="Tego nie umiem ustawic :/" fromx="Tego nie umiem ustawic :/" " fromy="Tego nie umiem ustawic :/" " fromz="7" tox="Tego nie umiem ustawic :/" " toy="Tego nie umiem ustawic :/" " toz="Tego nie umiem ustawic :/" ">
<monster name="Orc Bloker" amount="15" />
<monster name="Low Orc" amount="10" />
<monster name="Mag Orcow" amount="10" />
<monster name="Orc Speed" amount="5" />
<monster name="Krol Orcow" amount="1" />
<monster name="Orc SuperMan" amount="10" />
</areaspawn>
</raid>

potem wchodzisz w OTS/data/raids i otwierasz plik "raids.xml" do srodka dolkejasz to

Kod:

<raid name="Orki" file="Rajd1.xml" interval="140" chance="100" margin="0" />

Rajd będzie się odbywał codziennie na 100%, ale można też ręcznie go przywołać poprzez komendę /raid Orki
Pozdrawiam. Terror


~~ NEWS: LORD'PAULISTINHA SHACKOWANY!!~~

http://img.userbars.pl/158/31571.jpg
http://img.userbars.pl/160/31920.gif
http://img.userbars.pl/158/31437.png
http://img.userbarz.com/161/32190.png

Ja na YouTube

http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Szejk <--- Kliknij na ten obrazek.

________________________________________________________________________________

Masz Pytanie?? PISZ!


Dwu krotne NIE!
NIE dam ci itemów.
NIE przywołam ci potworów.

.............................Kontakt.........................
Mozecie pisac do mnie na gg lecz jest pare zasad wiec tak:
1. Najpierw napisz swoj nick.
2.Nie zaczynaj rozmowy od : eee,dasz mi.. i tp
3. Nie pros o rzeczy typu daj vip acces,lvl lub tp na archy
4. Pytania mile widzane postaram sie odpowiedziec.

a mój nr to :15680997   <--- Jaka końcówka

________________________________________________________________________________

Pomogłem?? Daj +

Offline

 

#2 2009-12-28 16:07:07

Ston Virie

http://tibia.net.pl/avatars/m-rtin.gif?dateline=1259092187

5912045
Call me!
Zarejestrowany: 2009-11-26
Posty: 91
Punktów :   

Re: Update!

Bez kitu, wszystko z Blodcore ściągnięte tylko nazwy niektóre pozmieniane, a i tak to nie wejdzie do gry.  Ten Hardcore ma troche za mało expa. Lepiej dać mu z 25 i będzie git, bo potwory zabija się raczej dla levela a nie dla szpanu.

Ostatnio edytowany przez Ston Virie (2009-12-28 16:10:32)


Boys Boys powiedział:
"LOL KURWA SCIAGNIJCIE MI TEGO URBANA KURWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ty też kiedyś dostałeś urbana?

Kliknij zrobisz tym w końcu coś pożytecznego.
Nie wiesz czegoś? Poszukaj w Google. Jeżeli nie wiesz jak korzystać z google.pl: tutek .
Masz jakiś problem? Pisz na GG lub dzwoń na skype.

http://debian.linux.pl/images/signatures/204249467649f4ca0637d4e.gif
http://img19.imageshack.us/img19/8587/userbar774091.gif
http://img185.imageshack.us/img185/1692/podpiswx9.gif
http://img.userbars.pl/111/22193.png
http://img.userbars.pl/51/10009.gif
http://img.userbars.pl/36/7032.gif

http://img19.imageshack.us/img19/7396/mur.gif <-nie myślcie że to ja

1.Przeczytaj zdanie poniżej
2.Przeczytaj zdanie powyżej

--..  .-  .--.  .-.  .-  ...  --..  .-  --  // -.  .-  // ..-.  ---  .-.  ..-  --  // .-..  ..  -.  ..-  -..-  .-.-.-  .--.  ..-  -.  .-.-.-  .--.  .-..


Pomogłem? Daj +.

01010011 01110100 01101111 01101110 00100000 01010110 01101001 01110010 01101001 01100101 00100000 01110000 01101111 01111010 01100100 01110010 01100001 01110111 01101001 01100001 00100000 01100011 01101001 01100101 01100010 01101001 01100101


http://img517.imageshack.us/img517/8739/cooltext437089145.gif

Offline

 

#3 2009-12-29 10:01:23

Czysciciel Stawow

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-11-27
Posty: 6
Punktów :   

Re: Update!

Ale chyba to właśnie Terror to wszystko wymyślił a nie skopiował z Blodcore, bo przecież też tam był GM.
Mi się bardzo podoba, a szczególnie te najazdy. Chyba lepiej jak OTS będzie  miał więcej nowych potworów.

Offline

 

#4 2010-01-24 22:33:40

Valior

http://img99.imageshack.us/i/uzytkownikyv.gif/

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 30
Punktów :   

Re: Update!

Czy te pomysly Terrora wejda ??

Offline

 

#5 2010-01-25 15:10:49

Ston Virie

http://tibia.net.pl/avatars/m-rtin.gif?dateline=1259092187

5912045
Call me!
Zarejestrowany: 2009-11-26
Posty: 91
Punktów :   

Re: Update!

Jeżeli grałeś na Blodcore to powinieneś wiedzieć, że tutaj między propozycją a realizacją jest daleka droga. Jeżeli będziesz miał ogromnego farta (porównywalnego z wejściem na główną na demotach) to może twój pomysł wejdzie. Jeżeli nie grałeś to już wiesz

Ostatnio edytowany przez Ston Virie (2010-01-25 15:14:19)


Boys Boys powiedział:
"LOL KURWA SCIAGNIJCIE MI TEGO URBANA KURWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ty też kiedyś dostałeś urbana?

Kliknij zrobisz tym w końcu coś pożytecznego.
Nie wiesz czegoś? Poszukaj w Google. Jeżeli nie wiesz jak korzystać z google.pl: tutek .
Masz jakiś problem? Pisz na GG lub dzwoń na skype.

http://debian.linux.pl/images/signatures/204249467649f4ca0637d4e.gif
http://img19.imageshack.us/img19/8587/userbar774091.gif
http://img185.imageshack.us/img185/1692/podpiswx9.gif
http://img.userbars.pl/111/22193.png
http://img.userbars.pl/51/10009.gif
http://img.userbars.pl/36/7032.gif

http://img19.imageshack.us/img19/7396/mur.gif <-nie myślcie że to ja

1.Przeczytaj zdanie poniżej
2.Przeczytaj zdanie powyżej

--..  .-  .--.  .-.  .-  ...  --..  .-  --  // -.  .-  // ..-.  ---  .-.  ..-  --  // .-..  ..  -.  ..-  -..-  .-.-.-  .--.  ..-  -.  .-.-.-  .--.  .-..


Pomogłem? Daj +.

01010011 01110100 01101111 01101110 00100000 01010110 01101001 01110010 01101001 01100101 00100000 01110000 01101111 01111010 01100100 01110010 01100001 01110111 01101001 01100001 00100000 01100011 01101001 01100101 01100010 01101001 01100101


http://img517.imageshack.us/img517/8739/cooltext437089145.gif

Offline

 

#6 2010-01-25 18:26:38

Artur Xardas

http://img99.imageshack.us/i/uzytkownikyv.gif/

Zarejestrowany: 2009-12-29
Posty: 42
Punktów :   

Re: Update!

ooo Terrorq postrales sie ale zrobcie zeby niektore potwory tylko na vipie byly ;]


Microsoft pracuje nad Windows 7. TurboDymoMan zawstydził Microsoft, pracuje nad Windows 10,5.

Jedziemy z prędkością światła i chcemy włączyć światła... co się stanie...

http://r9.fodey.com/2088/3ea1dc7bf4c946339b35716d5b6eda08.0.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.newvestroiabakugan.pun.pl www.gamecorner.pun.pl www.skate-in-zyrardow.pun.pl www.narutoclub.pun.pl www.legionyciemnosci.pun.pl